RegioBank weer de klantvriendelijkste bank van Nederland

RegioBank is voor de vijfde keer de klantvriendelijkste bank. Eind mei van dit jaar is RegioBank weer verkozen tot de klantvriendelijkste bank van Nederland. Voor de vijfde keer! Ook in 2017, 2019, 2020 en 2021 won RegioBank deze prijs.

Vertrouwd gezicht in de buurt

Rein Wispelweij, directeur RegioBank: ‘Ik vind het echt ontzettend mooi dat RegioBank deze prijs voor de vijfde keer gewonnen heeft. Daarvoor hartelijk dank aan onze klanten, omdat zij het zijn die ons deze prachtige waardering geven. En hartelijk dank aan onze Zelfstandig Adviseurs, die elke dag weer voor klaarstaan voor hun klanten. Want zij kennen hun klanten écht, zij zijn het vertrouwde gezicht in dorpen en kleine steden, verspreid door heel Nederland. Heel fijn om te zien dat onze klanten dat zo waarderen. Dat is natuurlijk waar we het allemaal voor doen.’

Huub Theussing van Theussing Hypotheken & Verzekeringen ‘Hoe mooi is het om deze prijs te winnen. Een prijs die we dankzij de stem van onze klanten hebben gekregen. Zij vinden het heel fijn dat we in de buurt zitten. En dat we ze vriendelijk begroeten, met hun naam of voornaam. Want wij kennen onze klanten echt. Beste klanten, heel veel dank voor de erkenning!’.

Huub Theussing

Meer over RegioBank
RegioBank is al ruim 100 jaar actief in de buurt. In dorpen en kleine steden zijn de Zelfstandig Adviseurs van RegioBank een vertrouwd gezicht. Zij kennen hun klanten en weten hoe belangrijk een leefbare buurt is waar iedereen zich thuis voelt: bewoners, ondernemers, verenigingen en stichtingen. Om het buurtgevoel te vergroten steunt RegioBank samen met het Oranje Fonds lokale projecten. En regelt de klant zijn bankzaken gewoon in de buurt. Dat is RegioBank, de buurtzame bank. RegioBank is onderdeel van de Volksbank, samen met SNS, ASN Bank en BLG Wonen. Voor meer informatie: www.regiobank.nl.